Ce au T-Mobile si Avon in comun?

04.02.2011 § 2 Comments

Mai exact, ce au T-Mobile Marea Britanie si Avon Romania in comun?

Poate va faceti o idee dupa ce vedeti cele doua filmulete.

si

Sa vedem … adunam un grup (intre 10 la 13.500) de oameni (in mod natural sau platim niste actori), instalam un ecran mare de karaoke, le dam microfoane si ii lasam sa cante. Dupa cateva minute introducem si surpriza (proportionala cu numarul de participanti): o vedeta apare ‘out of nowhere’ si incepe sa cante cu ei (neaparat vedeta sa poarte o gluga la inceput ca sa nu fie recunoscuta, eventual si ochelari). Si bineinteles, totul pentru a exprima ideea crearii de legaturi.

Just putting it out there… Voi ce ziceti?

Advertisements

Tagged:

§ 2 Responses to Ce au T-Mobile si Avon in comun?

  • Arina says:

    Ce au in comun? Totul si nimic, mai exact:
    – T a fost primul… Avon a fost al doilea, si stim cu totii ca primul este cel de care ne amintim;
    – T chiar zice ceva, ne spune ca Life’s for sharing. Avon nu ne spune nimic memorabil, face o chestie prin care nu dovedeste consecventa. Avon ne spune despre o noua platforma pt femei si incearca sa ne atraga cu un tip de care ne place. Ok, ne place, ne vine sa il luam acasa si atat, dar nu ne da sentimentul ca ne intelege si nu se potriveste cu produsul, platforma pt femei;
    – T a facut un eveniment mare, natural, cu reactii spontane; Avon a facut unul mic, mic si cu actori, mai buni sau mai putin, aici nu ma bag.

    Poate ca ar mai fi cateva lucruri de spus, dar parca prea am desfiintat Avon-ul. 😀

  • Ioana says:

    Mie T-Mobile imi place foarte mult. Mi se pare a fi unul dintre cele mai ‘umane’ branduri, tocmai datorita multiplelor experiente unice si memorabile pe care le-au creat pentru consumatori (cum e si acest sing along). Am laudat si Avon-ul acum cateva posturi.

    Trecand peste asta, cred ca avem aici inca un exemplu al impactului pe care deciziile de comunicare il au asupra brandurilor. Ar fi trebuit poate sa vorbim despre agentiile din spatele celor doua actiuni (Saatchi&Saatchi in cazul T-Mobile si Kinecto pentru Avon). Dar prea putina lume stie ce (si cine) sta in spatele acestor decizii. Lumea stie de T-Mobile si Avon.

    Mi-ar placea sa vad mai multa creativitate in interactiunea offline branduri-consumatori.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Ce au T-Mobile si Avon in comun? at oopses & wows.

meta

%d bloggers like this: