Hrana pentru inspiratie

25.03.2011 § Leave a comment

Apreciez foarte mult companiile care demonstreaza o viziune integrata asupra activitatii lor, asupra locului si rolului lor in societate. Respectul meu fata de o companie creste in clipa in care observ ca actiunile sale fac parte dintr-un plan mai mare, ca respecta o perspectiva dinainte stabilita, in concordanta cu ratiunea sa de a fi. Cam in asta consta managementul reputatiei, in stabilirea unei viziuni generale si integrarea tuturor formelor de comunicare, atat interna cat si externa, astfel incat mesajul stransmis sa fie acelasi pe toate planurile. Uneori, cand companiile fac un pas in plus pentru a-si intari reputatia, rezulta lucruri foarte misto, pe care nu pot sa nu le impartasec. Asadar, trei astfel de exemple pe care le-am descoperit saptamana asta:

  • in 2008, Sony a inceput sponsorizarea Sony World Photography Awards, o competitie organizata de World Photography Organisation, impartita in doua categorii – amatori si profesionisti. In fiecare an, competitia reuneste adevarate opere de arta realizate de participanti din toate colturile lumii. Sony este producatorul unora dintre cele mai avansate aparate foto din lume, iar angajamentul luat fata de intreaga comunitate fotografica prin sprijinirea acestui eveniment de inalta calitate ii intareste pozitia pe aceasta piata. Si ca sa va faceti o idee despre nivelul competitiei de amatori, iata cateva din pozele participante anul acesta:

[click pe poza pentru sursa]

  • tot in 2008, YouTube a initiat proiectul YouTube Symphony Orchestra: muzicienii care doresc sa participe trebuie sa posteze pe YouTube un film cu ei interpretand o piesa aleasa de juriu si o a doua la alegere. Se selecteaza cei mai buni muzicieni pentru fiecare instrument, totul culminand cu un concert sustinut de orchestra astfel creata, transmis online. Anul acesta evenimentul a avut loc duminica, pe 20 martie, la Sydney Opera House. Asadar, YouTube a demonstrat inca o data ca este mai mult decat o platforma video, si-a folosit resursele pentru a crea ceva unic si relevant pentru utilizatorii sai.
  • in 2006, Google a initiat AtGoogle Talks, o serie de interviuri tinute la sediul Google cu persoane din diverse domenii si facute publice pe YouTube. Printre invitati s-au numarat, de-a lungul timpului, lideri mondiali, politicieni, muzicieni, scriitori, jurnalisti, economisti etc. Prin aceasta serie de evenimente, Google ne faciliteaza intr-un mod inedit accesul la informatie si ne ofera bazele pentru a ne putea forma o parere individuala despre anumite situatii, anumiti oameni. Recent au adus-o in fata noastra pe Lady Gaga 🙂

Mai stiti si alte astfel de exemple?

Advertisements

Tagged:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Hrana pentru inspiratie at oopses & wows.

meta

%d bloggers like this: