Ghici cine vine la cina!

28.03.2011 § 10 Comments

Vineri seara am avut parte de o vizita surpriza de la … Coca Cola πŸ™‚ Am primit o sticla de 1,5 l de suc si o reteta. Actiunea face parte din campania “Mesele sunt mai gustoase cu Coca Cola”, care contine si un spot TV. Desi pe ceilalti acest gest i-a lasat aparent rece, mie mi s-a parut neasteptat si dragut.Mi-a placut din doua motive.

In primul rand, au demonstrat o sustinere a mesajului campaniei – mesele sunt mai gustoase cu Coca Cola, dar nu trebuie sa ne credeti pe cuvant, va facem noi cadou o sticla de suc pentru a incerca. Vizitele au avut loc intre orele 16-21, deci numai bine pentru ca produsul sa ajunga pe mesele noastre la cina. In plus, am primit si o retea de piept de pui cu sos de ciuperci (chiar daca eu nu gatesc seara, pot sa vad conexiunea cu scopul campaniei).

In al doilea rand, aceasta tactica de marketing direct are potentialul de a crea o legatura intre brand si consumatori. Initierea acestui contact direct intareste latura abordabila, umana a brandului, demonstrand ca angajamentul de a aduce un strop de bucurie in vietile noastre este unul real si concret. Vorbeam in postul anterior despre importanta respectarii unei perspective globale dinainte stabilite si despre integrarea mesajelor transmise. Aceasta campanie este, din punctul meu de vedere, o reusita locala in acest sens. In timp ce Pepsi isi da in cap prin perpetuarea faimei personajelor precum perversul de pe Targu Ocna, Coca Cola face vizite la domiciliu pentru a ne indulci mesele.

Nu am reusit sa gasesc informatii despre aceasta campanie, asa ca, daca stiti mai multe, nu ezitati sa impartasiti. Voua cum vi se pare? A ajuns si la voi echipa Coca Cola?

§ 10 Responses to Ghici cine vine la cina!

  • Arina says:

    E o tactica buna de marketing.
    O vad totusi ca fiind una foarte potrivita pentru un brand care are nevoie de awareness sau pentru un brand scump, care vrea sa faca prin asta trial.

    Dar nu zic ca nu este ok pt Cola sa faca asta. Respecta brand promise-ul campaniei – “Mesele sunt mai gustoase cu Coca-Cola”. Atunci cand ne-au promis fericire, nu au avut cum sa ne-o aduca la usa, insa acum cand ne-au zis ca despre asta e Coca-Cola, despre gust, au putut sa ne demonstreze.

    Misto actiunea asta a lor de marketing. Sa ne tii la curent daca ai noutati despre ea. Vino cu later edit. πŸ™‚

  • Ioana says:

    Exact la asta m-am gandit si eu initial, ca nu e neaparat genul de actiune tipic un lider de piata. Apoi am citit ca s-au inregistrat scaderi semnificative in consumul general de produse tip cola, deci probabil ca au de recuperat. Oricum, ar fi interesant de aflat mai multe. Voi continua sa sap dupa informatii πŸ™‚

  • Laura says:

    My name is Laura and i am a Coke addict

    Buna campania din punctul meu de vedere, draguta ideea cu reteta si faptul ca e door to door si nu doar o promotie in magazine. Nu stiu daca o sa foloseasca cineva reteta sau daca va cumpara cineva care pana acum prefera alta bautura insa mie mi-a placut. Din pacate eu nu am fost vizitata desi stau in acelasi cartier..dar oricum aveam deja sticla de 2,5l in camera si la mine chiar nu mai era nevoie de convingere.

    La munca primeam deseori vizite de genul asta: Magnum, Nestea, batoane de cereale Nestle insa erau produse noi si scopul era altul.

  • Ioana says:

    πŸ™‚ Laura, that makes two of us! Sunt si eu curioasa dupa ce criterii au ales orasele si adresele pentru vizite. Intr-adevar, genul asta de actiune e mai des intalnit in cazul produselor noi care au nevoie de awareness, cum spunea si Arina.

    • Bianca says:

      Presupun ca au facut campania asta pentru a promova in primul rand sticla de 1,5 l, aparuta pe piata in ianuarie 2011. Majoritatea consumatorilor prefera sticlele mari, mai ales cele de 2,5 l. Pe langa asta, de ce sa aiba Pepsi si Cola nu? ;))

  • Ioana says:

    Good point. Nu stiam ca sticla de 1,5 l a aparut recent. Daca e asa, atunci se leaga lucrurile. Dar de unde stii? Ca eu nu am gasit nicio informatie despre asta pe net.

  • Bianca says:

    Surse din interior πŸ˜‰

  • Arina says:

    Discutie azi cu varu-meu, student si promoter part-time.

    “Eu: La ce mai faci zilele astea promotie?
    El: Dam Cola in tot orasul.
    Eu: Serios? Am auzit de campanie, mi-a povestit cineva de ea. Pt ce e? Pt sticla de 1,5l?
    El: La training ne-a zis ca toate campania e in primu’ rand pentru a face lumea sa inteleaga ca Cola e de nelipsit de la masa….presupun ca au promovat si sticla de 1 litru juma ca da, cum avea Pepsi, trebuia sa aiba si Cola… si in unele orase dau si spaghete langa Cola, ca sunt in colaborare cu nu stiu ce firma de paste. Reteta, normal, era pt orasele respective.
    Eu: Hm… imi place ideea.
    El: Si modul in care dam Cola imbracati la camasa papion si vesta, cu masuta, cum servim Cola ca la room service arata cat de seriosi sunt ei.
    Eu: Eh, da, seriosi! :)) Mai degraba atenti la detalii.
    El: In Brasov sunt 60 de oameni care lucreaza la promotia asta zilnic, de 8 zile. Ideea e sa acoperim tot orasu’, sa se auda in fiecare cartier de noi. Asa vorbea trainerul pe acolo. Si restul nu mai stiu ca mai aveam un pic si adormeam la cat de mult repeta.
    Eu: Ia scrie tu pe blog ce mi-a zis.
    El: Scrie tu, ca mie mi-e rusine.

    :))

  • Ioana says:

    Deci au impuscat doi iepuri dintr-o lovitura. Au promovat sticla de 1,5l si ne-au aratat ca mesele chiar sunt mai gustoase cu coca cola πŸ™‚ foarte misto. merci de info! (si tie si lui :))

  • Arina says:

    Si cum a zis Cata, au aratat ca sunt si seriosi. πŸ™‚ N-ai pt ce, facem public, sa stie o tara-ntreaga.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ghici cine vine la cina! at oopses & wows.

meta

